Post by reitelotiter on Feb 20, 2022 1:14:45 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Toy Bomb: Blast Cubes Puzzles ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Toy Bomb: Blast Cubes Puzzles IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod glitch uthållighet ▞▞▞
▞▞▞ Toy Bomb: Blast Cubes Puzzles 2022 version ▞▞▞
Kul men mycket reklam
🤘
Älskar det här spelet helt beroende. Nivåerna tar slut för ofta
Inte så illa att behöva använda vissa föremål är lite frustrerande
Ett roligt roligt spel. Jag önskar bara att det inte tog höga mynt när du fick slut på drag.
Gilla spelet men , kom igen om du slår en nivå varje gång det finns en annons För att meny annonser
Toy Bomb: Blast Cubes Puzzles Puzzel tsx
Det är ganska bra, det enda som hindrar mig från fler stjärnor är ;*#/! lägger till.
Helt kul. Älskar minispelen också. Bra spel hela vägen. Väldigt bra gjort. Superfynd. Älskar det.
Kommer inte att ge extra snurr, uppdateringen fungerar inte. Fuskade på extrasnurr och $$$. Vänligen fixa detta
Gillar det hittills en bra utmaning
Toy Bomb: Blast Cubes Puzzles Puzzel ixr
För barn
Spelet har inte laddats på några dagar. Kan inte ens öppna den för att rapportera det så förhoppningsvis hjälper detta.
Jewels Legend - Match 3 Puzzle Arcade gybp
Det här spelet är inte värt tiden att spela. Yiu måste i princip köpa dina boosters och specialkaraktärer, eftersom spelet inte ger några belöningar för att du klarar ett visst antal nivåer...Du får en booster då och då, men det är ingenstans att behöva spela detta dumma spel ...avinstallerar den här appen omedelbart ..
Vissa av stegen är riktigt tuffa men om ihållande IT kommer förr eller senare och det kommer att verka så enkelt
Bra spel tills nivå 72 blir omöjligt. Precis som alla "Toy"-spel, Toy blast, leksaksbomb, leksaksresa, en klocka av "ge mig pengar för att fortsätta spela." Jag är trött och trött på att försöka hitta "Genuint långvariga bra gratisspel" är det som nästan ingen existerande. Och se vad de flesta inte vet är att skaparna av de flesta av dessa spel kommer från den kinesiska regeringen. Det gör mig arg när alla kommer ut. Jag kan inte spela ett enkelt scrabble-spel utan att behöva betala det och det bara för att fortsätta spela
Ok spel. Slumpmässig raketbooster är fortfarande en bana för spel och det här spelet har dem. Lägre betyg eftersom att avsluta en nivå snabbt inte är givande alls. Jag har klarat nivån snabbt och fått två stjärnor där de flesta spel ger 3, vilket kräver att jag börjar om och gör det mer "effektivt". Kunde vara bättre.
Jag sitter i alla annonser varje dag ärligt talat, jag mår bra av det. Jag gillar ditt spel men jag får de 5 liven 90 % av varje gång jag snurrar på det dumma hjulet. De 5 eller 10 mynten skulle vara mycket bättre. Jag förstår inte varför du tog ut de 10 mynten om du inte heller använde kassörkistan under vändningen. Jag har spelat ditt spel mycket, jag är i mellan 1500-1600.
Till många annonser
Roligt spel hoppas bara att nivåerna inte blir sämre som en Toon Blast
Spelet är roligt men annonser är för frekventa som 2 till 3 varje nivå. Jag spelar den här typen av spel för att slappna av och vara sinneslös när annonserna stör
När du väl börjar utvecklas översvämmar de dig med annonser efter varje nivå. Fixa det och du har ett ok spel
det är ett trevligt spel
Du kommer att spendera mer tid på att titta på och stänga annonser än att spela spelet. Ingen aning om var 5* recensionerna kommer ifrån
Jag gillar det. Jag håller inte med om belöningssystemet, jag förstår det inte, jag vinner i tusental men samlar bara några få mynt, vad är det med det?
Mycket roligt att slösa bort tid medan du väntar på ett möte oavsett om det är på läkarmottagningen eller ett kontorsmöte.
Den enda anledningen till att jag fick det här spelet var för raketfunktionen som visades på reklam som jag inte har sett ännu efter att ha spelat länge och många nivåer... Det här är en lögn och jag kommer att avinstallera nu.
Till många annonser
Sååå lika 2 alla andra liknande spel. Behöver fler extrapriser för snabba vinster, kanske tidsinställda spel för bonus, något annat.
Toy Bomb: Blast Cubes Puzzles Hlavolamy pckm
Kul men som alla gratisspel....annonser i massor för att få extra mynt och så vidare eller betala för att spela
Rättvist
Jag gillar spelet bara inte annonserna
Samma gamla match tre-spel. Lätt och mycket full av tillägg.
Höll på att frysa så jag var tvungen att fortsätta "installera om". Det var inte värt besväret så avinstallerade appen.
Spelet är trevligt men att betala för att stoppa annonserna är en lögn. Jag fick höra att nej "Ta bort annonser" tog faktiskt bara bort "mellansidesannonser". Så så tydligt att det faktum att sättet att betala 99 cent till "Ta bort annonser" var en lögn eftersom det bara rensar mellansidesannonser inte vad de säger om vad du betalar.
Blev av med det
spelet är bra förutom för många annonser
Roligt spel. Massor av annonser, men massor av bonusfunktioner.
Bara en söt tidsfördrivare
Gillar verkligen det här spelet...men annonserna är helt löjliga. Ledsen att jag tar bort spelet. Jag orkar bara inte med annonserna
Gratis saker fungerar inte annonserna för gratispengarna och hjälpmedel spelar inte för det mesta så jag kan inte samla in hjälpmedel eller gratispengar. Kan inte dubbla någonting.
Jag älskar det här spelet men när jag kom till nivå 43 så ändrade det inte färgen när kuberna inte hade en matchande färg. Riktigt besviken. 3/22/20. Spelet kraschar på nivå 40...😡
Väldigt coolt spel!!!! Massor av fina presenter och fina färger och utmaningar!!! Jag är ny så jag fortsätter och betygsätter det här spelet om en vecka.....ranka er skapare!!!
Jag skulle ge ett högre betyg om jag kunde öppna spelet. Den får bara en huvudsida och sedan ingenting som om den är frusen. Jag har försökt avinstallera och installera om stall för att få spelet att starta och det har inte fungerat.