Post by reitelotiter on Feb 20, 2022 1:26:57 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Bakery Empire: Cake \u0026 Bake ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Bakery Empire: Cake \u0026 Bake IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder mange point ▞▞▞
▞▞▞ My Bakery Empire: Cake \u0026 Bake 2022 version ▞▞▞
Jeg elsker spillet 😁 men det, når du bare tænder for dit WiFi-netværk, vil det blive revet med, og det vil være meget svært at spille det, men jeg vil stadig give 5 stjerner, og jeg elsker spillet 😊.
Dette spil er fantastisk. Jeg elsker det, men jeg kan ikke få mine yndlingsting. Vi skal se videoer. det tager lang tid. Men jeg vurderer dette spil. Fem stjerner
Spillet var sååå godt, men det indlæses sååå langsomt
For mange annoncer og tvinger os til at betale for at installere nogle niveauer. Havde det dårligt med dette spil.
Ikke gøre, fordi i konkurrencen nogle muligheder såsom sugerør vil blive låst, og på tidspunktet for resultatet får vi den tredje position og meget få penge. Ikke så godt. Det er derfor, jeg giver denne app kun 2 stjerner.
Min oplevelse var så god i dette spil, jeg elsker dette spil, og hvordan jeg bare kunne bage bagt bagt, som jeg ville, og det var så godt et spil at lave, jeg synes, at det er det bedste spil nogensinde, og hvis du leder efter et spil at bage, du skal komme her og prøve dette spil, da dette spil er som det bedste spil, og der er ikke noget bedre end at prøve dette spil, fordi dette spil er det bedste spil, hvis du leder efter noget, du kan bacon, så jeg ville virkelig gerne for alle at spille dette spil
My Bakery Empire: Cake & Bake Role Playing ywrn
Tank Warfare: PvP Blitz Game Παιχνίδια στρατηγικής xwvc
Fantastisk, men jeg gav kun 3 stjerner, fordi så mange annoncer i dette spil mange dekorationer, kjoler og butikker, men jeg vil have masser af dekorationer
😍😍😍😍😍😍
Det er et godt spil, men nogle funktioner er ikke gode. De bliver set, og kunderne efterspørger dem. Der er ingen måde at åbne den på. Denne type spil spiller vi for fuldt ud at opfylde kundernes efterspørgsel, hvis jeg ikke kan, hvad er så meningen med at spille. Jeg håber, de kan ordne dette
Det er et godt spil, men det eneste problem er, at du har låst alle dekorationerne. Plz lås dem op 😒🤔😒
det er sjovt, men annoncerne er bare for meget..bliver ved med at afbryde mig, så jeg kan ikke rigtig sætte mig ind i det.
Det er et godt spil, men nogle ting er altid låst, og folk bestiller det, der ikke er låst op, og det får mig til at føle 😡.
Spillet er sjovt....men jeg hader virkelig annoncerne, mine annoncer kommer hver gang, og jeg kan ikke engang trykke på ' x '-knappen, jeg er virkelig frustreret...
Godt arbejde med grafikken Jeg elsker bagerier, de er en af mine yndlingsbutikker, forhåbentlig kan du tilføje en makronbutik
Jeg elsker dette spil, fordi du kommer til at lave slik, du kan klæde din person på, og hvis du ikke kan lide din person, kan du vælge en anden, jeg kan godt lide dette spil, og det burde du!!!!!!!!!!! !!😊😊😊😊😊😊😊💖💖💖💖💖💗💘💝💜💜💜💘💘💗💗😻😻😻😻😻😻 elsker elsker elsker elsker.
My Bakery Empire Bake Decorate Serve Cakes 1.0.7 MOD APK ...
bk_inno_000225.pdf
Dette er det bedste spil nogensinde, men har et problem, selvom det tager evigheder at låse op for de andre butikker, men tro mig, det er et meget godt spil, selvom kager og andre fødevarer, og du kommer til at deltage i en konkurrence ♥️♥️♥️♥️♥️♥️💘♥️♥️ ♥️
Alt for mange annoncer, og da den fortalte mig, at jeg skulle deltage i konkurrencen, ville den ikke lade mig klikke på den. Jeg elskede det, da jeg først fik det. Da jeg først fik det virkede det. Tak fordi du lavede dette spil. Jeg håber du kan opgradere det godt.
My Bakery Empire: Cake & Bake ভূমিকা নিয়ে খেলা qky
Jeg elskede spillet, men vi er nødt til at tilføje betaling for nogle dekorationer 😬😬
OrderYOYO Publisher's Top Apps in US Google Play Store
Download ikke dette! Efter at have spildt en masse data på at downloade dette spil, spillede det ikke engang. Bare en sort skærm med spillets logo og musik.
Det er et meget flot spil, men hvorfor bliver folk ved med at fortælle os, hvad vi skal gøre. Vi ved alle, bare vis frugten eller hvad som helst. Og lad være med at sige, at vi skal skifte kjoler, dette er et bagespil, ikke en modekonkurrence for Lady gaga. Og når vi sætter vores alder ind, hvorfor ændrer det ikke spillet en lille smule. Lad os sige, at jeg er 18, men spillet er for 5-årige. Gør det bare en lille smule bedre.
Mi Imperio panadería Juegos de rol onri
TK Bakery Shop APK - Seneste Version 3.1.0 - Android Apps-Spil
Det var et godt spil, men en forfærdelig oplevelse, da vi skulle betale penge for at låse op for visse ting, og ind imellem blev der ved med at komme annoncer og kunne vende tilbage til det niveau, som vi spillede og skulle starte fra begyndelsen
Den er VILDT GOD elsker kager
Fantastisk spil, elsker det, men når jeg prøver at få noget gratis med en video, virker det ikke! Ret venligst dette! Jeg elsker stadig spillet, men fix det venligst!
Det er et godt spil, og jeg har det sjovt at spille dette spil, men jeg giver ikke fulde stjerner, da nogle problemer jeg står over for, mens jeg spiller dette spil.For det første har den mange annoncer, der kommer mange tilføjelser imellem af mit spil, så det er meget irriterende. For det andet vil jeg sige, at det pludselig låser en bestemt dekorationsidé, og når jeg ikke kan vælge, så får jeg ikke penge og stjerner af spillet. Jeg kan ikke lide disse to problemer i spillet, resten er fantastisk.
Det er virkelig sjovt, og jeg holder meget af det, men jeg tror, du kan forbedre det ved at få det til at have flere ting at lave, som måske tilføje niveauer til det, så det er mere interessant
My Bakery Empire: Cake & Bake Παιχνίδια ρόλων ktsd
Det er et smukt spil. Men jeg vil give fire, fordi nogle af designingredienserne er låse, så jeg vil give fire stjerner. Men download dette spil, det er meget interessant og konkurrencedygtigt spil.😃
Jeg er ikke i stand til at installere dette spil. Hvad er problemet med det. Jeg har solgt min tidligere fane, det er derfor, jeg vil installere dette spil i min nye fane, men hvad er det for dumhed. Jeg har sendt feedback tre gange, men har ikke fået noget svar. Jeg har ikke noget internetproblem, og min fane har heller ikke noget problem. Løs det venligst. Løs mit problem, og hvis det ikke er solgt, foreslår jeg alle, at dette spil har en virus, fordi min tidligere fane også blev beskadiget på grund af det. Jeg ville ønske, at der også havde en mulighed for ingen stjerne, som jeg ville trykke på